KONCERT
01.12.2015 l Galeria na Czystej l Wrocław
start: 20:30  / wstęp: FREE PRICE


MARGARET UNKNOWN
/link FB/


Chłopaki grają wściekły wpierdol, słuchać tego to jakby trawić żelazne łyżki. Python vs Cobra to free-noise'owy projekt z Berlina. To ponaddźwiękowe improwizacje i nieustające zmiany. Starają się rozsadzić formułę muzycznego duetu generując falę dźwiękową, która otępia, a jednocześnie zasysa. Thiébault Imm (Francja): gitara, Kévin Angboly (Dania): perkusja.






CHING LIU
Ching Liu aka Wojtek Bajda - Klarnecista i saksofonista mieszkający w Berlinie. Ukończył konserwatorium w Mannheim i Bern. Klasyczne wykształcenie wytworzyło w nim potrzebę poszukiwań w obszarze noise'u i muzyki współczesnej. Działa w Berlinie na polu improwizowanej muzyki eksperymentalnej i noise jako artysta solowy oraz w kooperacji z innymi muzykami. Pod szyldem Umami Live organizuje koncerty muzyki eksperymentalnej i performance'y różnych artystów. Współpracuje z muzykami m.in. ze scen Berlina, Budapesztu, Marsylii, Stambułu i Wrocławia. Organizator koncertów i animator berlińskiej sceny muzyki eksperymentalnej.






Artysta od 20 lat związany ze sztukami wizualnymi DIY jak cyfrowy film, fotografia, obrazy generowane komputerowo, live performance, instalacje interaktywne... Za pomocą tych środków szyfruje lub rozszyfrowuje ludzkie ciało, architekturę, elementy przyrody, pragnąc ujawnić jakąś wiadomość, historię pozostawioną przez wszechświat w geometrii i strukturze każdej z jego iluzji.






Max Bogner to muzyk, tancerz i performer. Pochodzi z Wiednia, a aktualnie mieszka i tworzy w Berlinie. Robi to pod wieloma pseudonimami (Margaret Unknown, Margaret X, MARARA, Peggy Famous).W ciągu ostatniej dekady przewodził kilku grupom; ensemble (In) The Abbysity of the Grounds m.in. z Mario Rechternem (Niemcy/Austria), Lindą Sharrock (USA) i Didi Kern (Austria), by wymienić paru artystów z ciągle zmieniającego się międzynarodowego line-upu, oraz dwuosobową grupę performerską Guele Populaire, skupioną na kombinacji dźwięku i ruchu wraz z długotrwałym artystycznym kolaborantem Rosi Themsenem Rehaugiem. Max Bogner ma duży wpływ na kształt wiedeńskiej sceny muzyki improwizowanej, gra również koncerty w Europie i Afryce.






Artysta heterodoksyjny, który manipuluje elektronicznym sprzętem, dźwiękiem, video, akcjami i obiektami, w sytuacjach na ogół niecodziennych. Prześmiewczo, ale refleksyjnie łączy improwizację, eksperyment, DIY w efemeryczne propozycje. Charakteryzują się one świeżym i zmieniającym się językiem, który odzwierciedla zwyczaje społeczne i związki między kreatywnością a życiem codziennym.