KONCERT
29.04.2015 l Eufemia l Warszawa
start: 21:00 / wstęp: 15 zł


BLECTUM

LEMISZEWSKI


Z nieskrywaną przyjemnością zapraszamy na koncert dwojga nieszablonowych, ciekawych muzyków elektronicznych - przybyłej ze Stanów Blevin Blectum i naszego lokalnego Lemiszewskiego Jakuba.


▲ BLEVIN BLECTUM (US)
Artystka mająca krocie produkcji i kolaboracji, w tym współtworzenie eksperymentalnego, ale ekscentrycznego projektu Blactum from Blechdom, czy współpracę z Matmosem, znanym również z nagrań z Björk.
Bevin Kelley (Blevin Blectum) to kompozytorka, projektantka dźwięku i performerka multimedialna. Jej twórczość odnaleźć można w audycjach radiowych, elektronicznych zabawkach, przestrzeniach teatralnych, muzyce do filmów i telewizji, reklam, w klubach, salach koncertowych, galeriach, grach i słuchawkach.
Wydała sześć uznanych albumów solowych w labelach takich jak Aagoo, Tigerbeat6, Estuary Ltd. czy Phthalo. Wspólnie z Kristin Grace Erickson (Kevin Blechdom) otrzymała główną nagrodę w kategorii Muzyka Cyfrowa na Prix Ars Electronica w Austrii - za album "The Messy Jesse Fiesta". Od 1998 stale koncertuje, w swoich trasach zjechała całe Stany Zjednoczone i Europę. O jej muzyce pisały Wire, Pitchfork, Time Out, Art Forum, włoski Vogue i The Rolling Stone.
W 2013, wspólnie z Michaelem Kelleyem (Kelley Polar), skrzypaczką Elise Kuder i projektantką Marjorie Gere założyła elektro-akustyczną grupę muzyczno/multimedialną "The Traveling Bubble Ensemble".



  JAKUB LEMISZEWSKI (PL)
Znany głównie jako gitarzysta i główna siła kreatywna garażowego Graveyard Drug PartySocial Cream, Sierść czy Bambong. Obecnie skupia się na solowych poszukiwaniach skupionych wokół internetowej psychodelii, dekonstrukcji dźwięku oraz muzyki tanecznej. Po zeszłorocznym sukcesie solowego albumu "30 Minut", wydanego w labelu Jasień postanowił pójść za ciosem i nagrać nowy elektroniczny materiał, tym razem dużo bardziej taneczny. Podczas koncertu będzie można usłyszeć fragmenty nowej płyty oraz najnowsze kompozycje, którym dużo bliżej do transowego techno niż zdekonstruowanych kasetowych majaków.