KONCERT
21.09.2014 l filtry cafe l warszawa
start: 17:00 / wstęp: FREE


TRIO MAKU
MAKOWSKI / ŁAZARSKI / KUREK
/link FB/

W ramach wydarzeń na siódmych urodzinach Cafe Filtrów zagra m.in. Trio Maku

✖ TRIO MAKU to projekt, który ewoluuje. Polega to na tym, że nigdy nie wiesz. Może to być granie uliczne, zorganizowany koncert, performance. Liryczne, dramatyczne, pomiędzy intensywnością a przestrzenią i spokojem. Artyści grają głównie własne kompozycje. Granie w ich wykonaniu, to ekspresja nawiązująca stylem do klasyki jazzu, czasem jest to minimalizm, rodzaj muzyki filmowej lub pełna improwizacja. Skład debiutował 8 lat temu na deskach takich klubów jak warszawska Cafe Kulturalna, Le Madame, Centrum Sztuki Współczesnej. Po przerwie spotkali się ponownie aby tworzyć na nowo.




∆ WOJTEK MAKOWSKI - Gitarzysta, kompozytor, performer, producent. Ukończył prestiżowy wydział Composition and Music Technology, UH w Wielkiej Brytanii. Zamyślony, raczej nieobecny lubi improwizować w najróżniejszych warunkach pogody, jeździ bez lejców, skręca w prawo i w lewo, częstuje. Kiedy dobiera dźwięki to nie odbiera telefonu. Podoba mu się japońska muzyka klasyczna, Shoegaze, muzyka elektroakustyczna, spokój, zamieszanie, piękno i nie tylko. Grał w składzie z Flux Pavillionem, basistą Rickim Jamesem, Michałem Urbaniakiem. Współzałożyciel Funcadelic Monks of Justice, hal9000, Off-Colour Embassy, Free Summer Expression. Lider Jazztruction oraz performatywnego projektu MessAge łączącego techniki improwizacji w muzyce i w tańcu współczesnym. Obecnie gra w zespołach Skubas i Diszobabaa.

∆ BARTOSZ ŁAZARSKI - Kontrabasista, improwizator, złodziej przestrzeni, wydeptywacz warszawskich chodników, trawożerca, wieszak na ubrania, minimalista. Nie nagrywa płyt z czołowymi polskimi jazzmanami i nie rozbija się po festiwalach. Niektórzy twierdzą, że przed laty ukończył Wydział Jazzu przy ul. Bednarskiej w Warszawie. Podobno jednak ostatnio widziano go z kontrabasem na plecach w okolicach Wilczej.

∆ WOJTEK KUREK - perkusista o szerokiej gamie możliwości. Współpracuje z wieloma środowiskami muzycznymi m.in. muzyka eksperymentalna, improwizowana, piosenka autorska, indie, rock i hip hop. Jego spojrzenie na instrument pozwala odejść od pojmowania perkusji jedynie jako bazy rytmicznej na rzecz melodyki, płynności, wielowarstwowej dynamiki i nieokreślonego sonoryzmu. Dodaje dynamizmu do muzyki i tworzy ją od samej podstawy dźwiękowej.