KONCERT
30.08.2014 l msn l warszawa
start: 20:00 / wstęp: FREE


/link FB/

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie zaprasza na cykl koncertów i projekcji dźwięku „Co słychać” (13.07 - 30.08.), towarzyszących wystawie „Co widać. Polska sztuka dzisiaj” oraz cyklowi wydarzeń "Muzeum wychodzi na Plac".

Nie „mariaż sztuki i dźwięku”, lecz wyobraźnia, bezkompromisowość i warsztat kompozytorski oraz wykonawczy stanowią kryteria, według których ułożony został program „Co słychać”. Cykl prezentuje zarówno postaci wybitne, obecne na polskiej i światowej scenie od lat, których imponujący dorobek zapisał się w historii muzyki (Bohdan Mazurek i Zbigniew Karkowski), jak i ich młodszych następców, którzy nie boją się eksperymentów (Jacek Sienkiewicz) i zainteresowani są poszukiwaniem nowych terytoriów i sposobów ekspresji (Anna Zaradny). Prezentuje wreszcie muzyków, którzy swą energią przełamują bariery stylistyczne i wnoszą powiew świeżości (RSS Boys, Paweł Kulczyński).
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie zaprasza na spotkanie dwóch wybitnych postaci muzyki elektronicznej.

>>>>>>>>>>

W ostatnią sobotę sierpnia Muzeum Sztuki Nowoczesnej zaprasza na koncert RSS B0YS i Wilhelma Brasa. Wyjątkowy wieczór z eksperymentalną muzyką taneczną będzie zarazem finisażem wystaw "Co widać" i "W niedalekiej przyszłości" trwających jeszcze tylko do niedzieli 31 sierpnia.

 RSS BOYS to duet o nieujawnionej tożsamości. RSS B0Y 1 i RSS B0Y 2 ponoć poznali się w trakcie podróży po Afryce. Mają na koncie dwa albumy wydane w Mik.Musik.!.: W D0nt Blv N Hyp i Th T00th 0f Th Ftr, kasetę N00W, która ukazała się nakładem Sangoplasmo Records, a także wiele remiksów.



 

WILHELM BRAS to jedno z wcieleń Pawła Kulczyńskiego, śląskiego artysty dźwiękowego i muzyka znanego również jako Tropajn i Lautbild. Pod pseudonimem Wilhelm Bras wydał w 2013 roku album Wordless Songs By The Electric Fire wplatając w szorstką, awangardową tkankę zrytmizowane wątki taneczne przy użyciu syntezatora analogowego własnej roboty. Na wydanym w tym samym roku pod własnym nazwiskiem albumie When Attitudes Become Form #1, eksplorował pogłos olbrzymiego, postindustrialnego silosa dawnej cementowni. Jako Tropajn koncertuje w przestrzeni publicznej, na nieużytkach, terenach poprzemysłowych i wiejskich poruszając się w obszarach improwizowanej elektroniki, elektroakustyki, ambientu i noise'u. Jako Wilhelm Bras wystąpił niedawno na nowojorskiej odsłonie festiwalu Unsound i szykuje obecnie nowy album, który ma ukazać się w tym roku w Dunno Recordings.


Kuratorzy: Sebastian CichockiPaweł Nowożycki
Współpraca: Hanna Sabat